To investigate resolve level 2 support cases within a business SLA whilst supporting and training users of the Salesforce platform. Manage global case queues to ensure adequate support coverage and handling of support cases. To also actively analyse
21/06/2022 - Flight Centre Emploi Salesforce Support Analyst, Level 2 - Remote, CanadaInvestigate and resolve level 3 support cases for FCTG corporate users in all markets Fulfil and resolve technical support requests within a global case SLAManage global case queues to ensure adequate support coverage and handling of support cases Wh
21/06/2022 - Flight Centre Emploi Salesforce Support Analyst, Level 3 - Remote, CanadaReporting to the Director of Information Technology, the technician will perform activities related to technical support. At least two years of experience in the technical support field. Sous l’autorité du directeur des technologies de l’information,
21/12/2021 - LinkedIn Emploi Technical Support level 2Reporting to the Business Technical Services Manager the Business Technical Support Analyst must be a self-starter and results-oriented individual. Support and escalate issues by determining the business-critical na
15/12/2021 - JazzHR Emploi Business Technical Support Analyst Level 1Le conseiller en support technique aux ventes contribue à la prise en charge des besoins spécifiques de la clientèle au niveau des biolubrifiants.Il s’assure d’offrir un support au personnel des ventes dans leurs diverses interventions avec les clien
07/06/2023 - Jobrapido Emploi Conseiller (ou ingénieur) support technique aux ventesThe candidate for this position is responsible for adequately fulfilling all the functions and responsibilities assigned to them.Under the supervision of the Director of Technical Support and Training, they will work with other members of the sales,
07/06/2023 - Tideri Emploi Technical Support AgentTu es à la recherche de projets stimulants où la robotique, la vision et l’intelligence artificielle sont à l’honneur?. SUPPORT LOGICIEL, SERVICE À LA CLIENTÈLE. SUPPORT LOGICIEL, SERVICE À LA CLIENTÈLE. Au-delà d’être le chef de file dans le dévelop
08/05/2023 - APPCAST Emploi Support technique et logiciel, service la clientèleS'appuyant sur nos 35 années d'innovation, le mélange unique d'équipements, de logiciels et de services d'EXFO permet des transformations importantes et plus rapides liées à la 5G, aux réseaux infonuagiques et à la fibre optique. Nous sommes les cons
08/05/2023 - APPCAST Emploi Support Service à la clientèle F/HVous désirez joindre une équipe multidisciplinaire dont le mandat vise à aider nos usagers et à bien servir notre clientèle? Vous agirez à titre d’accompagnateur ou accompagnatrice pour notre base d’utilisateurs en les épaulant pendant la période d’i
29/04/2023 - APPCAST Emploi Agent ou agente de support informatiqueDonner la formation aux partenaires/clients et préparer les documents nécessaires à la formation,. Formation collégiale, DEP/AEC en électronique ou une expérience jugée pertinente,. Formation collégiale, DEP/AEC en électronique ou une expérience jugé
21/04/2023 - Jobble Emploi Technicien Support Technique et formationVous désirez baigner dans l’univers de la formation et le transfert des connaissances? La satisfaction client et l’amélioration continue sont des mots qui vous parlent? On dit de vous que vous êtes une référence en termes de patience, de structure, d
21/04/2023 - Tideri Emploi Responsable de formation support techniqueThis position is an entry-level sales position responsible for retaining and growing UPS’s Small Package business. The employee performs primary responsibilities including sales calls to address customer needs, selling additional products and service
09/04/2023 - APPCAST Emploi Inside Sales Support Representative